Identiti penuh isteri curang dedah cerita sebenar

’10 tahun aku sabar dengan kau yang kaki betina dan penagih ketum’ – Wan Atirah

Susulan luahan seorang suami yang merayu supaya isterinya kembali selepas dikatakan menjalinkan hubungan dengan seorang pengasas produk kecantikan dari Terengganu, kini giliran si isteri pula tampil mempertahankan dirinya.

Baca: Suami bingung isteri digoda pengasas produk kecantikan

Wan Atirah Wan Malek, isteri kepada Zahari berkata, sudah 10 tahun dia bersabar dengan perangai suaminya yang kaki perempuan dan penagih ketum.

Katanya, demi menutup aib sendiri, suaminya sanggup pula menyebarkan aib isteri sendiri.

Berikut luahan Wan Atirah di Facebook miliknya:

Ekoran kejaian itu, ada dalam kalangan netizen mendakwa cerita itu hanyalah strategi pemasaran pasangan itu untuk melariskan produk yang mereka jual.

Sementara itu, pengasas produk kecantikan terbabit didapati mengambil sikap berdiam diri tetapi pada masa yang sama telah menutup akaun media sosial miliknya.

respon fb

Manusia skrg dah hilang kemaluan, membuka aib masing2 dilaman sosial. Lebih seronok diluahkan dimedia sosial berbanding mengadu dgn Allah dan berbalas balas mesej yg berpanjangan yg xkesudahan..

Pergggh… bertahan tapi dalam masa yg sama cari batang lain.. kalau perempuan ada masalah rumah tangga x de la tengok galak n ceria mcm ko siap msg2 manja kejar jantan lain.. hehehe

sangat bodoh statement dia… 10 tahun kelakar sgt ko boleh sabar kalau dia kaki betina … KETUM & KONGKEK ( mana lebih bahalol)

Org dodulu simpan diari… kalo org len baca… kena marah weh!
Zaman la… letak semua cerita kat FB… kalo org x baca… korang marah! Hmmm

Sibetina jenis ni mmg ramai harini mata nmpk rm je. Malangnya sijantan ni kenapa bodoh sgt terjerat ngn betina cam ni? Klu tmpat aku hilang bebird dia.

Assalammualaikum semua

Saya adalah suami kepada WAN ATIRAH WAN MALEK dengan ini MELARANG SEKERASNYA isteri saya ini MENIAGA DRPRODUCT. Ini adalah kerana FADHLAN AZIM iaitu founder DRPRODUCT seakanny MENGGODA ISTERI SAYA sehingga banyak gambar mereka berdua duaan dan pelbagai perbualan yang tidak sepatutnya ANTARA MEREKA. JADI SAYA TIDAK LAGI MAHU ISTERI SAYA BERHUBUNG dengan FADHLAN AZIM FOUNDER DRPRODUCT INI.

Saya umumkan secara besar besaran sebab saya INGIN ISTERI SAYA BALIK SEMULA pada saya demi SAYA, anak2 DAN KELUARGA dan SAYA AKAN CUBA sebaiknya memelihara isteri saya. Saya SEDAR SELAMA ini saya KURANG memberi perhatian kerana saya BEKERJA MAKAN GAJI DISIANG HARI DAN PARTTIME kerja LONGKAI diwaktu malam untuk menambah pendapatan isi rumah. Pada awalnya saya membenarkan isteri saya meniaga kerana isteri saya nak bantu saya, namun saya TIDAK SANGKA KEPERCAYAAN saya TELAH DISALAHGUNAKAN oleh isteri saya sehingga TERJALIN HUBUNGAN YANG TIDAK SEPATUTNYA.

Saya MAAFKAN isteri saya kerana saya terlalu sayang pada dia dan anak2 kami masih kecil lagi. Saya SEDAR kurang berharta dan tidak mampu mewahkan seperti golongan elite, tapi 4 perkara asas paling wajib dalam Islam sebagai suami, saya telah laksanakan seperti tempat tinggal, makanan, pakaian dan ubat2an contoh sebelum ni , meminta bantuan ayah utk hantar bahan makanan ketika saya sibuk bekerja, menggunakan motorsikal utk ke tempat kerja dan memberi isteri menggunakan kereta, ada rumah utk duduk sekarang ni sementara menunggu sebuah rumah lagi yang telah saya beli utk kami sekeluarga..

Sesiapa yang membaca status saya ini, saya menyeru JANGAN LAH SOKONG ISTERI SAYA meniaga DRPRODUCT ini kerana perniagaan ini menjurus isteri saya lupa tanggungjawab sebagai isteri dan anak2 kami yang masih kecil ini. Remuk hati saya apabila melihat SEORANG LELAKI BUJANG berhubung berlebihan dengan ISTERI SAYA yang masih bergelar isteri.