Setahun Tak Jumpa, Suami ‘Lepas Rindu’ Pada Isteri Sampai Terputus

Seorang lelaki bekas pekerja binaan di malaysia yang baru balik ke tanah airnya minggu lalu telah dihadapkan kemahkamah kel. Masjid kota medan setelah ditangkap kepolisian negeri itu karena didakwa menggigit biji kelintit isterinya sampai putus.

Abdul Waris 30 tahun dari bandar padang bulan medan manakala isterinya Nor jannah berasal dari pakanbaru berkahwin pada januari awal tahun lalu atas dasar suka sama suka.

Nor jannah mengaku kejadian yang berlaku 02.04.2016 malam lalu dia bersama suaminya mengadakan hubungan intim,namun pada malam itu katanya suaminya agak keterlaluan dalam hal tersebut.

Memang saya mengaku suami saya suka dengan s3ks ganas tapi saya tidak menyangka akan berlaku sampai ketahap seperti ini Walaupun hampir setahun tidak berjumpa” katanya.

Mangsa yang menjerit kesakitan terpaksa dibawa kehospital kota medan setelah memaklumkan ibu bapanya martuanya di kawasan berdekatan untuk mendapat rawatan segera karena pendarah yang cukup teruk di bagian kem@luannya.

Bagaimana pun Abdul Waris 30 yang menciderakan isterinya seawal jam 10 malam itu mengaku tidak bersalah dimahkamah tersebut atas tuduhan menggigit kemaluan istrinya yang berumur 25 tahun ketika mengadakan hubungan intim.

Mendengar jawapan itu mangsa hampir membuka kain pelikatnya sebagai bukti atas perlakuan suaminya untuk meyakinkan hakim mahkamah ,namun perlakuan itu dihalang terus oleh polis wanita yang hadir dalam pembicaraan kes.

Lelaki yang baru balik dari perantauan tersebut bagaimana pun mendiamkan diri sebelum mengaku bersalah.

Saya tidak menyangka akan berlaku seperti itu,mungkin saya terlalu mengikutkan nafsu yang sudah lama saya pendam”,katanya.

Berikutan pengakuan.. Abdul Waris diminta membayar 27 juta (RM 8 Ribu) sebagai ikat jamin selain dari pada itu mangsa meminta kepada suaminya untuk melapaskan cerai talak tiga di mahkamah tersebut.

Tertuduh yang difahamkan gagal membayar Sejumlah wang ikat jamin akan di hantar ke penjara deli tua untuk menunggu sebutan kes semula pada 28 april 2016.

Baca lagi…

KEJADIAN seorang wanita cantik sudah bersuami di Batam dibunuh kekasih upahannya atau ‘gigolo’ minggu lalu, kerana tidak membayar selepas mendapat khidmat seks lelaki itu, menggemparkan Indonesia.

Mayat wanita itu, Deli Cinta Sihombing, 32, ditemui dengan kaki dan tangan terikat tanpa seluar di rumahnya di Tanjung Uncang, Batu Aji, Batam, Khamis lalu.

Di sampingnya, anak lelakinya berusia tiga tahun, kelihatan pucat dan keletihan dipercayai sudah lebih sehari terkurung bersama mayat ibunya.

Menurut laporan portal berita Tribunnews, ketika kejadian, suami wanita terbabit tiada di rumah kerana sedang berlayar yang dijadualkan selama sebulan.

Mayatnya ditemui keluarga wanita itu selepas gagal menghubunginya sejak 19 Disember lalu, menyebabkan mereka ke rumahnya pada Khamis, dan terpaksa memecahkan pintu.

Polis menubuhkan pasukan khas dan berjaya menahan seorang lelaki yang bekerja sebagai pelayan bar dikenali sebagai Dedi Purbianto di sebuah hotel di Batam Centre tempatnya bekerja kerana disyaki membunuh wanita terbabit. Polis terpaksa menembak kaki Dedi kerana melawan ketika hendak ditahan.

Siasatan mendapati Dedi yang juga berkhidmat sebagai gigolo, mendakwa mengenai Deli Cinta melalui Facebook dan mereka sudah dua kali melakukan seks dengan kali pertama di hotel.